Rolling on täisteenuseid pakkuv firma, osutades laiamahulisi kontoritehnika hooldusteenuseid, ning teostades bürootehnika, toormaterjalide, büroo-ja majapidamistarvete ning toiduainete müüki ja büroodele tarnimist.



Me tegutseme Läti turul juba alates 2002.aastast. 12 aasta jooksul talletatud kogemustega oleme paari töötajaga väikefirmast kasvanud pea 100 töötajaga ettevõtteks. Rollingu 2014.a. netokäive (Läti turul) ületas 5 milj. EUR piiri (täpsemalt 5 167 083 EUR), mis on 8% võrra suurem kui 2013.a. vastav näitaja. 2013.a. käive moodustas 4 795 744 EUR, mis oli 10% võrra suurem kui 2012.a.vastav näitaja. Seevastu 2012.a. netokäive oli 4 344 269 EUR (20% võrra suurem kui 2011.a. vastav näitaja).

Rolling SIA käive aastail 2002 – 2014:



Ettevõtte eduloo kindlustajaks on olnud ettevõtte väärtushinnangute paikapanemine. Igapäevane toodete ja teenuste arendamine on päädinud kõige nõudlikemategi klientide vajaduste rahuldamisega. Meie eesmärgiks on luua ja paljundada väärtusi, mis tagavad meie klientide püsiva usalduse. Selle teostamiseks peame täitma mitmeid ülesandeid, alates iga uut tööpäeva heas meeleolus, hoolitsedes igapäevaselt iga kliendi hea enesetunde eest.

Me säästame oma bürootöötajate aega, selleks lahendame silmapilkselt kõik büroo vajadused! Oleme isegi tavatutes situatsioonides suutnud pakkuda parimaid ja soodsaimaid lahendusi, selleks oleme pidevalt hoolitsenud toodangu-ja teenustevaliku laiendamise eest, korraldanud regulaarseid koolitusi, tegutsenud operatiivselt ja vastutustundlikult.

Lõppude lõpuks – rõõm hästi tehtud tööst on meie parim palk!

Rollingu deviisiks on „Paigalpüsimatu büroo!”, iga tellimus peab saama lubatust paremini täidetuks!


Me hindame kõrgelt:
Inimlikke suhteid – need pakuvad rõõmu, ning rõõm on iga tegevuse aluseks!
Vastutustunnet – see tagab vajaliku täpsuse, ning täpsus on kvaliteedi aluseks!
Ausust – see tagab usaldusväärsuse, ning usaldusväärsus on koostöö alus!

“Rollingu” ajalugu ja areng

2002.a.

Asutatakse firma “Biroja servisa centrs”. Alguses üüriti paari toakest Läti Teaduste Akadeemia kõrghoones –üks oli kontoriks, teine, keldrikorrusel asunud ruum – oli ette nähtud kassettide täitmiseks. Juhatuse esimees Kaspars Skribanovskis meenutab: „Päeval külastasime ülikondades kliente, aga õhtuti said ülikonnad tööürpide vastu välja vahetatud ning me täitsime ise Läti Teatuste Akadeemia keldrikorrusel, üleni tahmased, kassette. Iseõppimise käigus said kõik protsessid A-st O-ni selgeks tehtud.”

2003.a.

SEB Banka liisinguga soetati esimene tööauto, saadi ka esimene overdraft. Ettevõte laiendab oma tegevust, uueks ärinimeks saab “Biroja tehnikas servisa centrs”, edaspidi ka BTSC.

2004.a.

Avaramate ruumide otsinguil lahkutakse Läti Teaduste Akadeemia kõrghoonest, uue büroo asukohaks saab olema Mūkusalas tn. (eesti keeles – Mungasaare tänav).
Esimest korda organiseeritakse raadios ja trükiajakirjanduses reklaamikampaania „BTSC kuum pakkumine”. Taolised reklaamikampaaniad kestavad tänasenigi!
Ettevõtte kollektiiv teeb esimese paadisõidu Gauja (Koiva) jõel.

2005.a.

Ettevõte soetas esimesed kaks professionaalset kassettide täitmise ja taastamise seadet.
Toimub esimene ettevõttesisene konkurss – kaheksa parimat pälvivad peaauhinna – reisi Innsbruckis (Austria) toimuvale jäähoki MM-võistlustele! Taolisi motiveerivaid üritusi teostatakse regulaarselt.

2006.a.

Soetatakse esimene sertifitseeritud toonerite laadimisseade. Alates sellest päevast täidetakse klientide kassette grammilise täpsusega!
Firma esindajad külastavad uute tootmismaterjalide tarnijate leidmiseks esimest korda Barcelonas toimunud kassettide ja nende taastamiseks vajalike toormaterjalide näitust. Alates tollest aastast hakatakse külastama nii Euroopas kui Aasias asjaomaseid näitusi, näituste külastused on päädinud uute kassettide täitmiseks ja taastamiseks vajalike toormaterjalide leidmisega. Oleme hakanud käima ka kontoritarvete messidel.

2007.a.

Tulevikueesmärgiks seatakse oma büroo ja tootmishoone rajamine, selleks soetatakse Mārupesse laenu abil maatükk.

2009.a.

Korraldatakse esimesed ettevõtte spordimängud.
Augustis täideti meie firmas juba 100 000.kassett!

2010.a.

Jaanuaris evitati koostöös Burti OÜ-ga uus Hansaword 1.versioon (raamatupidamis-, lao,-logistika ja teenustesüsteem). Antud süsteemi evitamine andis vähemalt 30%-lise efektiivsuse kasvu. Korrastatud töökeskkond on kahtlematult parandanud ka teenuste/teeninduse ja kommunikatsiooni kvaliteeti – nii ettevõtte kollektiivis endas kui ka klientidega suheldes. Süsteemi täiendused toimuvad praegugi.
Alustati uue büroo- ja tootmishoone tehnilise projekti väljatöötamist ( Mārupes).

2011.a.

Lõpetati e-ettevõtlusprojekti – Online evitamine. Online süsteem käivitati 2011.a.juulis. Nimetatud projekti raames hakkasime klientidele pakkuma laias valikus kontori-ja majapidamistarbeid, toiduaineid ning muid kaupu. Nõndaviisi oleme kontoritehnikaga tegelevast firmast (sellele viitas ka meie firma ärinimi „Biroja tehnikas servisa centrs”), välja kasvanud täisteenuseid pakkuvaks ettevõtteks, pakkudes klientide büroodele laias valikus kaupu ja osutades laiamahulisi teenuseid. Ettevõttele on omistatud kvaliteedijuhtimissüsteemide sertifikaadid ISO 9001 ja ISO 14001!
Ettevõte tagab oma sõidukitega regulaarsed kaubatarned kogu Läti territooriumil!

2012.a.

Märtsis alustati büroo-ja tootmishoone ehitust ( Mārupes), üldpindala - üle 5400 m2, ekspluatatsiooni andmise tähtaeg – 2013.a.veebruar.
10.detsembril sai „Biroja tehnikas servisa centrs” ärinimeks ROLLING!

2013.a.

Firma kolis märtsis uude büroo-, tootmis-ja laokompleksi ( Mārupes). Hoonel on viis korrust (ühes maa-aluse parklaga), kus asuvad laod, bürooruumid, kassettide tootmise, täitmise ja taastamise tsehh, avarad ja tehnikaga varustatud bürootehnika remondiruumid, konverentsi-ja läbirääkimisruumid, autoparkla, samuti töötajate puhke-ja sportimisruumid.
18.novembril registreeriti Eestis Rolling OÜ, seega jätkab Rolling oma tegevust juba rahvusvahelise ettevõttena.

2014.a.

Märtsis hakati osutama uut teenust “Sinu bürootehnika hoidja”, et meie klientide bürootehnika eest veelgi viksimalt hoolsamalt hoolt kanda ning kõik ilma igasuguste viperusteta töötaks.
 
Juulikuus alustas tegevust Rolling SIA tütarettevõtte Eestis. Meie firma oli Eesti turule edukaks sisenemiseks igakülgselt ettevalmistunud, tagamaks Eestiski samasugusega kvaliteediga teenuseid, mida on juba rohkem kui 12 aasta kestel osutatud Läti klientidele.
 
Augustis pälvis Rolling SIA (Läti) järjekordselt ning Rolling OÜ (Eesti) esmakordselt ISO 9001 ja ISO 14001 sertifikaadid, mis tõendavad, et mõlemad firmad vastavad rahvusvaheliselt tunnustatud tipptasemel juhtimisstandarditele.
 
Oktoobris tähistas Rolling SIA 12-aastast tegevust, tõendades, et on stabiilne ning jätkusuutlik ettevõte.